Zichtbaar zijn waar je klanten zich bevinden

Breng je producten onder de aandacht van talloze potentiële klanten en zorg ervoor dat ze direct kunnen afrekenen op de plek waar ze je producten hebben ontdekt.

Je impact vergroten met je advertenties

Presenteer je producten en optimaliseer de prestaties met uitgebreide verkoop- en analysetools die het rendement op advertentie-uitgaven verhogen.

Beheerd via Shopify

Synchroniseer je producten, ontvang realtime updates en maak eenvoudig producttags en shoppable posts vanuit het Shopify-beheercentrum.

Je producten mooi presenteren voor betere resultaten

Breng je producten op een aantrekkelijke manier onder de aandacht met uitgebreide merchandisingtools.

Een jonge vrouw met gouden oorbellen en een parelketting in een Instagram-story. Een productkaart met de Alma oorbellen van Cadette Jewelry met het productlabel eroverheen.

Geweldige winkelervaringen creëren

Help nieuwe klanten je producten te vinden en ontdekken met producttags en aanpasbare pagina's met productgegevens.

Een lanceringsbuzz genereren

Bouw anticipatie op voor productlanceringen door exclusieve aanbiedingen aan te kondigen en klanten herinneringen te laten instellen om het product te kopen.

Conversie stimuleren

Maak het voor klanten makkelijker om je producten te kopen op de plek waar ze ze hebben gevonden, met een geïntegreerde checkout.

Verkoop stimuleren en advertentieprestaties verbeteren

Maak gebruik van uitgebreide verkoop-, analyse- en conversietools voor advertenties op Facebook en Instagram.

Synchroniseer je productcatalogus

Synchroniseer producten van Shopify rechtstreeks met Advertentiebeheer om eenvoudig advertenties en shoppable content te maken die door meer potentiële klanten gezien worden.

Advertentieprestaties en metingen optimaliseren

Help de advertentietargeting te verbeteren, de kosten per acquisitie te verlagen, de resultaten beter te meten en het rendement op de advertentie-uitgaven te verhogen met de Conversions API en door een Meta-pixel in te stellen.

Het aankooptraject verkorten met Shop Pay

Verkort het aankooptraject van de klant met de snelle, flexibele betaalmethode van Shop Pay waarmee je met één tik klanten kunt converteren zonder dat ze Facebook of Instagram hoeven te verlaten.

Een jonge vrouw met gouden pareloorbellen in een Instagram-story. Een interface die betaalmethoden toont. Producttegels met twee paar oorbellen van Cadette Jewelry.

Disclaimer

Functies van het kanaal afhankelijk van regionale beschikbaarheid.

Veelgestelde vragen

Nee, je kunt ook zonder Shopify verkopen op Instagram en Facebook. Als Shopify-merchant kun je echter snel gegevens over je voorraad, klanten en verkopen synchroniseren tussen Facebook, Instagram en Shopify. Alle gegevens over je bedrijf en je verkopen op het internet kunnen centraal worden beheerd in je eigen Shopify-beheercentrum.
Koppel je accounts bij Shopify en Facebook of Instagram om je productcatalogus te synchroniseren met Facebook en/of Instagram. Bereik vervolgens nieuwe klanten met advertentiecampagnes die je maakt met de Facebook Ads Manager. Zodra je begint met verkopen via je advertenties en berichten, kun je bestellingen, betalingen en retouren beheren vanuit Shopify.
Het is gratis om je producten op Facebook en Instagram te vermelden met Shopify, aangezien deze kanalen deel uitmaken van je Shopify-abonnement. Eventuele kosten met betrekking tot je gebruik van Shopify Payments of een andere betalingsprovider zijn op dezelfde manier van toepassing als op verkopen via je onlinewinkel.
Bestellingen, retouren en terugbetalingen voor bestellingen die op Facebook en Instagram zijn geplaatst, kun je op exact dezelfde manier beheren als bestellingen via je website. Je kunt uitbetalingen en financiële rapporten inzien voor deze bestellingen, evenals je andere bestellingen, in het Shopify-beheercentrum.