Shopify Automations

Leg automatisch contact met klanten

Automatiseer je marketing op jouw manier met marketingactiviteiten die altijd doorlopen. Leg contact met klanten in elke fase van de customer journey en laat je bedrijf groeien.

Inloggen en automatiseren

Automatiseer op een manier die voor je werkt

Aangepaste automatisering

Stel aangepaste automatisering in via een eenvoudige interface met triggers, voorwaarden en acties - precies wat jouw bedrijf nodig heeft.

Templates voor klanten in elke fase

Stuur klanten automatisch een bericht op basis van kant-en-klare templates, bijvoorbeeld om ze te verwelkomen of opnieuw te bereiken, of een aanbieding te sturen na hun eerste aankoop.

Snel en betrouwbaar

Dankzij de krachtige infrastructuur van Shopify komen je berichten direct bij de klant aan, behalve als je bewust een vertraging inbouwt.

Benader de klant op het juiste moment

Automatiseer berichten voor cruciale momenten in de customer journey: als klanten zich abonneren op je nieuwsbrief, als ze hun eerste bestelling plaatsen en bij elke andere mijlpaal.

Kies de voorwaarden

Stel voorwaarden in om te bepalen wanneer je geautomatiseerde berichten worden verzonden. Zo vergroot je de kans dat je bericht op het juiste moment bij de juiste klant aankomt. Bijvoorbeeld vóór de eerste bestelling, na bezorging of bij een speciale gelegenheid.

Stel timing en afkoelingsperiodes in

Bepaal wanneer een bericht bij de klant moet aankomen, bijvoorbeeld na een aankoop of andere handeling. Bouw wachttijd in om berichten te spreiden en zorg voor de juiste flow van e-mails.

Marketing, maar dan efficiënt

Ga binnen enkele minuten aan de slag

Kies uit diverse templates voor e-mailautomatisering, personaliseer de inhoud en begin met verzenden. De e-mails zijn al in je huisstijl en voorzien van je logo.

Houd resultaten bij, test wat werkt en zie je omzet toenemen

Krijg inzicht in de prestaties van je geautomatiseerde e-mails. Bekijk bruikbare rapporten over interacties met e-mails, het aantal verkopen en nog veel meer.

Doe meer in minder tijd

Automatiseer je marketingactiviteiten en laat ze gewoon doorlopen. Je hoeft niet steeds weer handmatig een nieuwe e-mailcampagne te maken.