Reactie op COVID-19 voor partners

Samen staan we sterker

Solidariteit en onze community brengen ons bij elkaar. Ontdek hoe je in contact blijft met het Shopify Partner-ecosysteem, je aan deze lastige tijden aanpast en je klanten en gebruikers kunt ondersteunen.

Updates en kansen om in contact te blijven

Partner Town Hall — Reunite Edition

Neem op 28 mei deel aan de Partner Town Hall van deze maand, de Reunite Edition, waar we dieper ingaan op de lanceringen en op het nieuws omtrent Reunite dat relevant is voor jou en je bedrijf. Daarnaast delen we een aantal speciale aankondigingen voor partners die je niet wilt missen! Registreren voor Town Hall.

Deelname aan virtuele evenementen

Blijf ook thuis in contact door online deel te nemen aan Shopify Meetups. Geef het goede voorbeeld en breng je regio bijeen door zelf een meeting te organiseren.

Neem deel aan het online gesprek

Actieve discussies over hoe je kunt reageren en klanten kunt ondersteunen tijdens deze crisis is te vinden op het COVID-19 discussiebord, in ons #covid-19 Slack-kanaal, en in de Facebook-groep Shopify Partners.

Verzameling van partneraanbiedingen

De ondersteuning die onze partners bieden is een lichtpunt in deze tijd. Kun je hulp of informatie bieden om andere ondernemers te ondersteunen? Laat het ons weten, zodat wij je aanbod bekend kunnen maken.

Algemene informatie over COVID-19

Ga voor de meest up-to-date informatie en advies over de COVID-19-uitbraak naar de website van de WHO.

Ga voor up-to-date statistieken en data naar de Our World in Data-website.

Hulpmiddelen voor je klanten en gebruikers

Veelgestelde vragen

Algemene hulp en ondersteuning

Is de Shopify Partner-activiteitsvereiste nog van toepassing?

Als gevolg van de huidige impact van COVID-19 pauzeert Shopify vanaf 26 maart 2020 de Shopify Partner-activiteitsvereiste tot nader order. Meer informatie over de tijdelijke pauzering.

Wanneer moet mijn app zijn bijgewerkt?

We weten dat partners en merchants momenteel aanpassingen doen om hun bedrijven te laten draaien. Daarom hebben we besloten om de versieverwijdering van 1 april uit te stellen tot 1 juli 2020. Lees wat je vóór 1 juli moet weten.

Kan ik de winkel van mijn klant terugschakelen naar een ontwikkelingswinkel?

Nee, nadat je het eigendom van een ontwikkelingswinkel hebt overgedragen aan een ander account, kan deze overdracht niet meer worden teruggedraaid. In plaats daarvan kun je alternatieven bieden aan de merchant, zoals het verlagen van het abonnement, het pauzeren of het sluiten van de winkel. Lees meer over de overdracht van eigendom van een ontwikkelingswinkel.

Wat heb ik nodig om deel uit te maken van het affiliateprogamma?

Het Affiliate-programma van Shopify is bedoeld voor merchants, docenten, influencers en makers van content die hun doelgroepen inspireren en leren over ondernemerschap met Shopify. Het programma kan slechts een beperkt aantal sollicitanten accepteren. Meer informatie over de vereisten om te solliciteren.

Wij zijn er om je te helpen.